sâmbătă, 9 aprilie 2011

Daca ai nevoie de ceva, suna-ma

In doua zile am auzit fraza asta de mi-a venit rau. Nu neaparat mie, dar mamei foarte mult.
E ciudat cand se intampla ceva mai grav, un accident, o..chestie mai rea, toata lumea iti e prieten. Toata lumea e acolo sa te ajute . Ma bucur pentru asta, e bine ca ai un suport, dintr-o parte sau alta, si nu e vorba doar de familie...dar de ce cand totul e normal nu se ofera nimeni sa te ajute? De ce daca zambesti, toti cred ca este totul bine? Si de ce asteptam sa avem necazuri sa ne apropiem?
Oricine ai fi, ca nu sunteti multi care cititi asta...daca nu ai nevoie de ceva si doar vrei sa saluti, suna-ma sau da-mi un bip si te sun eu. Poate ai nevoie de un salut si nu neaparat de cineva sa te duca cu masina pana la spital....

3 comentarii:

Anonim spunea...

păi avem nevoie și de un număr să facem asta..

Anonim spunea...

eu cred ca in realitate daca vrei sa saluti s au sa vorbesti s au orice alt lucru nu trebuie sa astepti sa fi sunat, si in plus din moment ce tu nu suni nu cred ca vei fi sunat... parerea mea
.... ar trebui sa incepi sa scrii mai des, si mai multe topicuri... succes in continuare, si felicitari pt blog

Maybe Girl spunea...

Numarul il dau pe privat si persoanelor ce le cunosc :)
Si multumesc pentru felicitari :)o sa incerc sa scriu mai des...sau cel putin sa incerc

Trimiteți un comentariu

 

Copyright © Poate vreau, poate nu. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver