marți, 14 iunie 2011

De ce uram ginecologii

Fiindca noua ne pasa!(ce reclama la asigurari...). Nu, serios, noua chiar ne pasa de cine intra "acolo". Toate...inclusiv curvele. Chiar daca nu pare, dar le pasa ca cel care intra , sa aibe bani. Sa o poata plati. Dar cand trebuie sa platesti tu ca sa intre? Nu mai e asa placut, nu?



Acum, lasand gluma deoparte.Suntem sau nu pudice; Suntem sau nu, curve..suntem sau nu...orice. Dar suntem inainte de toate femei.  Si asta ne obliga, mai ales dupa inceperea vietii sexuale la anumite lucruri...mai mult sau mai putin placute. Poate "Obliga" nu e exact cuvantul pentru ceea ce se intampla. Dar...
1. Dupa ce iti incepi viata sexuala..e recomandat as o continui ;)) asta e un plus
2. Trebuie sa incepi sa faci niste vizite la ginecolog. O data pe an. Nu doar la avorturi sau sarcini. La controale. Anuale. De rutina. Atat.Nu ti se cere mult, nu crezi? Asa cum la dentist mergem de DOUA ori(o sa povestesc o data si de ce uram dentistii), nu e atat d egreu sa ne facem o data pe an, o ora libera, sa ne facem o revizie. E spre binele nostru. Nu sti nniciodata cand se intampla ceva , si nici macar nu iti dai seama, decat cand e prea tarziu.
3. O igiena mult mai "aprofundizata". Aici nu vreau sa va explic eu cum si cand si dc ce sa va spalati. Cred ca persoanele ce imi citesc blogul sunt destul de mari incat sa se descurce singure. Dar, daca se cere, pot face un tutorial si cu asta :)

Am ajuns sa scriu asta , fiindca am asteptat sa mi se dea tot metabolismul peste cap ca sa ajung la un ginecolog, dupa vreo 2 ani. Si am aflat ca am hipotiroida(nu intrebati cum se ajunge sa afli la ginecolog ca ai hipotiroida:)) ). Din fericire, nu este atat de mare incat sa intru la pastile sau interziceri. Dar e acolo...acum sper doar sa nu creasca, si sa nu se ajunga la pastile. Dar de asta, va intreb, chiar e nevoie sa se intample ceva, ca sa ne facem o revizie?
Trebuie sa ne ingrijim corpul. Toate partile lui. Inclusiv cele interioare. Nu sunt exact persoana in masura care sa vorbeasca despre asta, fiind fumatoare inraita; dar sunt momente cand mi se mai aprind si mie beculetele, cu cate una, alta. Asa ca dragele mele...ingrijiti-va!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Copyright © Poate vreau, poate nu. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver