sâmbătă, 27 noiembrie 2010

Am facut-o si pe asta

De obicei, ne cunoastem limitele. La bautura, sex, in general, in viata...Stim ca putem "pana aici". Si daca apare o situatie in care , fara sa vrei, ai posibilitatea de a-ti intrece limitele?In ultima luna am facut 2 lucruri pe care le consider peste limitele mele. Sau cel putin pana acum asa le consideram... Unul din ele este neimportant. Celalalt...il consider destul de important..si intr-un fel sau altul...ma asteptam sa se intample, dar nu stiam cand sau de ce, sau cum....


Am fumat. Maria, marijuana, cum oti vrea sa ii ziceti.
Intr-o seara, suparata, in ideea ca ma dsepartisem de al meu preieten...si intr.un fel o facusem...dupa 2 pahare de vodka ieftina (dupa care in mod normal m-ar durea capul 3 zile), am tras si cateva fumuri. Nu pot spune ca a fost si prima si ultima, daaaar... I think is overated. Stiu ca in fata "experimentatilor" a fost doar o data, cei care au facut-o mai des ar zice "ce maa.. ca sa vezi ce misto e...aia a fost asa, nimic nimic...".. si cu toate astea, asta e parerea mea, cu plusuri si minusuri.



Sa incep cu plusurile:
A dat o stare de "hihihi" (usor indusa si de mine, dar porcaria aia a ajutat)
Nu m-a durut capul a doua zi, DELOC si m-am trezit mai fresh decat am facut-o vreodata dupa vreun pahar si culcat tarziu.Mai ales ca am baut vodka ieftina :D

Minusuri:
Pe cat de bine am fost la aer, cand am intrat in bar m-a luat o ameteala de imi fugeau oamenii din fata ; sa nu mai zic de creieru meu care se ducea dintr-o parte in alta...plus o stare de vomitaaaat....

Si momentan cam astea ar fi + si - si cu toate ca pare ca are mai putine minusuri si mai multe plusuri, nu merita sa devii dependent doar pentru o durere de cap in minus.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Copyright © Poate vreau, poate nu. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver