joi, 4 noiembrie 2010

Poate maine vad si eu copacii

Am o foarte buna prietena ( cu toate ca majoritatea discutiilor noastre care au facut-o sa fie "foarte buna"...au fost pe net) care a postat ceva frumos azi...aici. Si dupa ultimele saptamani, eu nu mai vedeam copacii, nu mai vedeam lucrurile marunte care ma fac fericita, cu toate ca si eu am fost candva asa....si orice chestie marunta ma facea sa zambesc....insa am ajuns sa fiu...altfel, sa vad fericirea ca pe un tel, sa "ma chinui" sa ajung la ea....insa dupa ce am discutat cu cineva( doctorul meu, care e un om genial) si dupa ce am citit ce a scris si ea....mi-am propus sa mai vad si eu copacii care te fac sa zambesti...sa vad florile vecinilor, si sa vad fericirea aia care ti-o da fiecare lucru marunt din jurul tau...
Multumesc Mire

1 comentarii:

Anonim spunea...

(I'm actually touched. And you're more than welcome.)

Sper sa gasesti mai des motive sa zambesti si sa te simti bine pur si simplu. Pentru ca stii ca meriti! >:D<

Trimiteți un comentariu

 

Copyright © Poate vreau, poate nu. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver