marți, 8 martie 2011

Once a daughter, always a daughter

O mama intotdeauna iti va vrea binele. Cel putin asta se spune mereu, asta o auzim din gura lor de fiecare data cand ne sfatuiesc ceva si noi nu suntem de acord, de fiecare data cand nu e de acord cu o prietena, sau cand vreuna te lasa cand ai nevoie. Ea e cea mai buna prietena a ta. Ea te va ajuta mereu, ea o sa fie langa tine cand plangi, cand razi, cand ai nervi, cand te desparti, cand vrei sa te desparti si nu sti cum sa o faci, cand iubesti, cand iubesti dar inca nu iti dai seama, cand ai dezamagiri, cand pici la un examen...si lista poate continua. O mama e buna la multe. Nu conteaza ce varsta ai, mereu va fi mama ta, iar tu fiica ei. da, in parte vorbesc de mamele de fete...la cele de baieti nu ma pot pronunta.

De multe ori m-am gandit ca a mea e speciala. Mai ales cand o comparam cu altele. Imi place sa spun " cu toate ca am DOAR 22 de ani, am vazut multe" Dar din punctul asta de vedere, da, stiu sigur ca am vazut multe. Multe mame. Mai bine de 80% din femeile ce le vedem pe strada sunt mame . Atentie, am zis femei!
Si totusi, cu toate astea, dintre cele ce le-am cunoscut personal si a mea, o prefer pe a mea. Sunt sigura ca toata lumea spune asta...dar avem si de ce...mereu mama ta va fi cea mai frumoasa, cea mai buna si cea mai desteapta. Cea care iti da cele mai bune sfaturi. si .. si lista continua.
Dar a mea chiar este asa.
- Nu mami, nu o sa recunosc niciodata ca ai dreptate, chiar daca o ai
-Cine stie cand o sa zic "Iarta-ma!" .. chiar daca imi pare rau...
-Nu iti zic "Te iubesc!" prea des, dar tu sti ca o fac...
Te iubesc pentru ca esti rea, dar dulce, imi pare rau ca te-am facut sa suferi...dar deja m-ai iertat...si nu ai intotdeauna dreptate, darai momentele tale cand... ma doare cata dreptate ai.
Stiu ca m-am nascut fata ta, si la orice varsta, mereu voi fi fata ta... nu conteaza daca o sa am copii, o viata intr-un apartament singura, sau la 4.000 de kilometri distanta de tine. Mereu o sa fi mami...si mereu o sa am nevoie de tine.


3 comentarii:

Anonim spunea...

Hm da..asa e...cuvantul iarta-ma l-am zis de curand din tot sufletul shi imi venea sa strig in gura mare sa ma auda toata lumea nu numai ea...e greu sa ii dai dreptate shi cum ai zis shi tu doare foarte tare mai ales cand itzi pui intrebarea :de ce nu am ascultato?...cuvantul Te iubesc nu l-am spus de nici nu imi amintesc cat timp...dar ea stie lucrul acesta...probabil pt ca e o persoana diferita de restul..mai rece shi faptul asta poate ma impiedica sau poate simplu fapt ca ma gandesc ca ea stie ca o iubesc enorm de mult shi ca e singura pe care o am pe lume.

sunshine spunea...

Ce mult semeni cu mama ta. E prima oara cand o vad. Am citit postarea ta si nu-mi gasesc cuvintele potrivite pentru a-ti da dreptate. >:D<

Anonim spunea...

adevarat :D:*

Trimiteți un comentariu

 

Copyright © Poate vreau, poate nu. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver