duminică, 6 martie 2011

Ieri a venit primavara....

Si eu m-am simtit...mai eu...si mai libera. Suna ciudat pana si pentru mine. Dar asta e adevarul Am simtit...ca sunt eu. Cu minutele mele de nervi si urlat, cu pauzele de citit si de cafea, cu plimbarea cu catelu...cu tot...am fost eu. A fost un weekend placut, care m-a facut sa fiu mai aproape de mine si de cartile mele. Ciudat, cum poti sa te pierzi intr-o iarna si sa te regasesti intr-o prima zi de primavara.


Ma asteptam sa am iar un weekend de lene acuta si atarnat pe net sau de stres si nervi cu ultimele examene din trimestrul asta. Dar nu. Am fost linistita, si cand oboseam ma uitam pe geam si vedeam primavara....
Si un sentiment de a impartasi linistea si viata mea cu toata lumea. si totusi sa o tin pentru mine. M-am uitat ùtin la ce am mai scris...si mi-am dat seama ca primele luni au fost mai.."active" si cu doar 10 posturi in urma scriam despre toamna. Stiu ca am scris rar, da totusi, cand a venit primavara? Nu conteaza, bine ai venit!
Un post despre de toate si despre nimic..dar sunt eu...din nou...bine am revenit! ;))

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Copyright © Poate vreau, poate nu. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver