miercuri, 23 februarie 2011

Poate am uitat...

Play it , listen it, watch it and read

Poate am uitat ca am zis ca o sa fim prietene mereu...poate am uitat ca ne spuneam toate porcariile, ca mergeam impreuna la barul din fata scolii in timp ce restu erau la ore, ca radeam impreuna , ca plangeam impreuna, poate am uitat si de ziua ta de cateva ori. Dar imi voi aduce aminte mereu de fata ta cand ai facut 17 ani. Greu de uitat. Te-am facut sa plangi..nici acum nu sunt sigura daca de bucurie sau tristete ... poate ma aclarezi :P Niciodata nu o sa uit ca noi suntem powepuffgirls...si eu sunt roscata, deci nu ai voie sa te vopsesti :PNu poti da timpul inapoi sau schimba trecutul, dar iti poti trai prezentul incat sa iti modelezi viitorul.
Si nu o sa uit o prietenie de atat de putini ani care are nevoie de o viata pentru a se povesti. Am fost mereu una langa alta, si ne-am sustinut, in feluri mai mult sau mai putin conventionale.
La multi ani Lavinia Daniela Rapciuc, sa fi sanatoasa, si cum ziceam, capul sus...cand o sa ai nevoie de o prietena, orice ar fi...tot acolo o sa fiu sa te ascult si sa te sustin!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Copyright © Poate vreau, poate nu. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver