marți, 3 august 2010

Bad starting

Bad starting fiindca nu am nici cea mai mica idee despre ce as putea scrie; inspiratia mea si-a luat bagajele si a plecat de acasa. Cred ca este la varsta adolescentei, se poarta mai rau decat o faceam eu acum 5-7 ani. Nu ma asculta, nu ma baga in seama, vine numai cand vrea ea, cateodata nu am timp nici sa o intreb ce mai face. Vine, imi spune ce are de spus, si pleaca. Si sunt momente cand nu am timp sa o ascult. Sau sa o inteleg; sau pur si simplu, imi zice, inteleg, dar nu e momentul bun, poate sunt la munca, sau nu am nimic pe ce sa scriu, si cand ajung acasa si ma pun in fata unei foi cu un pix( da, sunt putin clasica si mai scriu si pe caiete, foi, servetele) sau in fata calculatorului cu wordul deschis, uit total ce mi-a spus. Si incep, si o caut, ii dau vueltas y vueltas, si nu e acasa, nu o gasesc de nici o culoare. Dar stiu ca mereu vine inapoi. Poate la un moment dat voi reusi sa o aduc de tot. Sa ramana acasa si sa fie acolo cand am nevoie de ea. Iar eu, sa incerc sa ii dau cat mai  multe motive sa stea si sa infloreasca pe zi ce trece.
Si aceste este mesajul meu pentru ea; va rog, daca il gasiti, transmiteti-l din partea mea.


Bine ati venit. Va astept cu drag, si sper sa reveniti de fiecare data cand veti avea nevoie de un zambet, si nu e nimeni sa vi-l ofere, sper ca cineva , unul din cei multi cititori care ii voi avea, sa fie acolo cand voi avea si eu nevoie de unul.

1 comentarii:

Anonim spunea...

Si eti ca ai scris.

Fa si tu un anunt cu inspiratia pierduta, cu o poza ceva. Dar vezi sa nu iasa asa:

http://www.27bslash6.com/missy.html

Trimiteți un comentariu

 

Copyright © Poate vreau, poate nu. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver