marți, 3 august 2010

So...do you facebook?

Cel mai in voga site de socializare, cel mai smecher, ultra fain, mega cool site unde iti gasesti prietenii. Facebok. Nu stiu cat la suta din cei care au contact cu internetul nu au macar contul facut, chiar daca poate nu interactioneaza non stop, si nu isi uploadeaza pozele direct din iPhone, dar...important e ca au. Si eu am.Si imi place. Chiar e cool, smecher, fain si alte cele.
Acum cativa ani, aveam treaba cu hicinciul, care nu ma incanta foarte mult. Il aveam pentru a-mi tine prietenii la curent cu poze,dar in rest, toti aveau interdictie la profilul meu. De ce? Simplu: oameni cu treaba cu mana ursului, scarbosi, disperati, etc. Si uite asa, incet incet, eram atat de satula de ei, de interfata hi5-ului, care lasa de dorit, de jocurile, care nu ma incantau mai deloc, de cam toate. Si nu mai stiu cine, de ce, sau cum, dar am auzit de facebook. Si am tot amanat, gandindu-ma ca e un alt hi5, cu alti labari(ca sa o zic mai direct) si cu alti obsedati. Dar intr-un final, m-am lasat convinsa de reclama facuta de catre prieteni, si hop si eu in lumea lui.
E, si aici am dat de minunatul farmville, de printul pe cal alb, wall, de posibilitatea de a face legaturi familiare cu cei care sunt pe facebook, de "ilike" si "become a fan" si etc. Da, facebook e diferit, e nou, e misto. Sper sa nu se strice, sa ramana la fel, si candva, din engaged with, sa trec marry with... de ce am zis asta? Ca am nunta planuita prin 2013, deci sper sa tina pana atunci :))
Si de farmville, va scriu alta data daca imi place sau nu , ca acum lumea mai pleaca si la munci.


1 comentarii:

Ruki spunea...

Mi-am facut si eu cont pe facebook acum 3 zile si l-am lasat la putrezit. I'm not that into posting my pics on teh internetz, deci il gasesc total nefolositor. Dar cel putin reusesc sa vad pozele celorlalti. XD

Trimiteți un comentariu

 

Copyright © Poate vreau, poate nu. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver