miercuri, 11 august 2010

Neata people!!!!!!!!!

Am aflat ce am avut, am racit, raaaau de tot....si mi-a fost  rau; cu febra si tacam intreg, dar azi, adica acum, m-am trezit muuuult mai bine dispusa....si nu ma mai doare nimic, si am dormit doar 4 ore, but..so whaaaat?
Sunt la cafeluta, cu 2 super prietene, pe mess, ce e drept, dar imi beau cafeaua cu eleeeee.... ;;)si ascult muzik care sa ma trezeasca....un exemplu pentru voi, sper sa va inveseleasca si voua ziua, si sa va treziti la fel de bine dispusi ca mine....

Asculta mai multe audio Muzica

3 comentarii:

Ina spunea...

te iubesc :X:*

Anonim spunea...

Gooood mooooorning Vietnaaaaam! Deci nu am dormit, m-am dat jos din pat cand am auzit ca s-au trezit ai mei, am mancat cereale cu lapte cu tata (facepalm), si mi-a venit in minte Good Morning Vietnam. Si acum e pauza de la film, pauza de cafea cu tine.

Si eu ascult asta (Deci melodia asta ma omoara de ceva timp, o las pe repeat; si daca vreau sa dorm bag varianta cu Tim Reynolds care e mai linistita):
http://www.youtube.com/watch?v=8igCIXnaPPY

Maybe Girl spunea...

presupun ca nu mai e nevoie sa dau numele prietenelor ;))

Trimiteți un comentariu

 

Copyright © Poate vreau, poate nu. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver