luni, 9 august 2010

Prima leapsa a blogului...

Citesc blogul unei Blonde destepte si a dat verde la o leapsa, cine vrea, sa o ia...asa ca am sarit si eu ca doar e vorba de carti...




1. Care este ultima carte pe care ai citit-o?
"Perdona si te llamo amor". Este a unui autor italian, Federico Moccia. Si are un subiect oarecum tabu. Dragostea intre o pustoaica de 17 ani si un barbat de 36. Atentie, am zis "dragoste". Deci ma refer la dragoste...

2. Dacă ai putea fi un personaj dintr-o carte, ce personaj ai fi şi de ce?
Cred ca optez Lunnaris, din "Memorii din Idhun", care nu cred ca a aparut in Romania...Este vorba de o fata(pe parcursul a celor trei carti se transforma in femeie) unicorn. Am o anumita inclinatie spre tot ce inseamna magie si supranatural, si Lunnaris a fost personajul meu preferat, si cartea in sine....mi s-a parut ... kinda magic.


3. Care e cel mai frumos film pe care l-ai văzut până acum?
Destule...dar cred ca optez pentru "If only". Si acum mai plang la el.


4. Dacă te-ai putea întâlni cu un scriitor, ce scriitor ai alege?
Laura Gallego si Paulo Coelho.


5. Care e melodia ta preferată, cea pe care o asculţi fără să te poţi sătura de ea?
Depinde de toane. dar de raman cu una ani si ani....imi plac pe termen lung dar prea putine se mentin pentru a o pune pe repeat dupa 3,4 ani, sau mai mult..si sa ramana pe repeat. Una din ele e Princess of the night, Modern Talking . Si in perioada asta sunt blocata pe Rihanna - Te amo.


6. Unde ai locui un an, departe de casă?
Am trait in Romania, mai bine de un an...pentru el. Momentan, nu cred ca as mai putea pleca pentru atata timp departe de casa...



7. Când citeşti, pentru a marca locul unde ai rămas, foloseşti semn de carte sau îndoi pagina? Şi ce fel de semn de carte?
Semne de carte. nu suport faza cu indoitul paginii. De obicei, daca le cumpar, mi se da cate un semn de carte, cadou...daca nu am, gasesc ceva sa pun in loc de semnul propriu zis...


8. Ai primit în ultima perioadă cărţi cadou? Şi dacă da, care?

Da, primele 3 carti din seria Sookie Stackhouse. Si inca astept partea a 4º. A fost un cadou impus, adica "hai maaa, ca tu sti ce greu le gasesc pe aste???Haaai." Si mi le-a luat.


9. Îți place să reciteşti unele carţi?
Nu. poate daca nu am inteles cartea, dar nu reusesc sa o recitesc pe toata. Anumite parti, pentru a.mi amintit, sau intelege mai bine. Dar toata...nu...Nu pot.


10. Care crezi că este cartea care ar trebui impusă tuturor ca “lectură obligatorie”?
As vrea sa pot da un raspun sinteligent, dar nu am nici cea mai mica idee. fiecare are modul lui de a citi, de a gandi, de a digera cartiile...eu nu am supiortat niciodata sa mi se impuna ce sa citesc..deci nu as putea sa impun altcuiva, poate doar sa recomand....


11. Care e locul preferat pentru lectură?

Am un balcon micut, cu un scaun de plaja. Ador sa stau acolo...sa citesc. Am si cateva plante, si pot fuma, imi intind cracii pe un scaun..si e raiul pe pamant. Iar iarna...daca fumez, in bucatarie, daca nu, in sufrageria, la veioza...intinsa pe canapea....
Nu exclud si alte locuri pentru citit, dar astea sunt preferatele mele.


12. Care sunt motivele care te determină să alegi o carte pe care să o citeşti?
Coperta, numele, scrisul dupa spatele carti, acel mic rezumat....nu stiu...pur si simplu....Am mai avut cazuri in care am inceput sa o citesc, si daca nu mi-a placut, am inchis-o si nici nu am mai deschis-o....dar destul de rar...


leapsa pentru 
Mariko si oricine mai vrea....

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Copyright © Poate vreau, poate nu. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver