luni, 30 august 2010

Nu vreau...sa fiu amanta


Asculta mai multe audio Muzica
Nu vreau sa ajung la a fi dependenta de tine...doar de dragul de a fi cu cineva...si esti tu, ca avem o istorie...
Nu vreau sa imi fie mila, sa nu pot renunta doar ca nu stiu ce o sa faci...
Nu vreau sa te simt in fiecare por, dar in acelasi timp, sa nu mai simt..sa fi un strain, un prieten....
Si totusi, se intampla...sunt dependenta de cuvintele tale, de certurile noastre, de momentele cu "doar asta sti sa zici,nu ma intelegi..". Sunt dependenta de tine. Dar nu pot sa te iert, pentru toate momentele in care m-ai dat la o parte, doar pentru a te salva pe tine. M-ai dat la o parte, m-ai pus pe locul doi la un clipit de-al ei. Mereu am zis ca te-ai schimbat, si mereu mi-ai demonstrat contrariul.
M-ai tinut ascunsa ca pe un mic monstru, care nu trebuia aratat lumii. Ne-ai tinut ascunsi pe amandoi, de toata lumea, ti-a fost rusine sa accepti cine esti, cum suntem....da, ai schimbat astea, dar ai inrautatit altele.Nu mai pot risca sa fiu in continuare mereu langa tine, dar mereu pe locul doi. Stiu ca acum incerci sa indrepti greselile facute...si oricat de adevarata e "Niciodata nu e prea tarziu..." cateodata cuvintele, sentimentele de dragoste, iubire, bucurie, nu mai conteaza in fata dezamagirii, si un fel de ura mocnita, si suparare, si neiertare. Oricat as incerca, te voi considera vinovat....in mare masura pe tine. Pentru toate momentele in care m-ai dat la o parte din viata ta. Chiar si pentru un moment. Tot ce am vrut a fost sa te ajut, si nu m-ai luat in seama, in schimb...cand ea a vrut sa te schimbe, te-ai dus.... "ca sa ii demonstrezi ca se inseala", nu? Dar eu? Daca ma inselam si eu? Mie de ce numi-ai demonstrat ca am dreptate? De ce cand a trebuit sa alegi...ai ales orice altceva in afara de mine. Mereu, mereu a fost altceva, altcineva....faceam 3 ani de relatie, imi promisesei ca mergem la munte...si nu, a trebuit sa ma multumesc cu o tura de shopping, si cu o cafea,nu? De ce cand vroiam sa imi cumpar ceva mai scump strambai din nas, dar in schimb ei nu i-ai scos ochii niciodata? De ce a trebuit sa indur eu tot?
Nu mai pot fi dependenta, si ar trebui sa faci acelasi lucru, hai sa ne independizam putin...
Sti, nu vreau pe altul in locul tau, te-as fi vrut pe tine...mereu, mult timp am crezut ca pentru tot restul vietii, dar asta ar insemna sa accept locul doi. Sti, de multe ori, amantele sunt pe locul doi... nu imi permit sa fiu amanta...am fost. Da, exact asta am fost. M-ai tinut deoparte de viata ta cotidiana, eram prezentata doar ca prietena, foarte buna prietena.... uneori sustinuta financiar... . si in pat, erai al meu, nu mai conta nimeni. Exact, am fost amanta...nu mai pot.
Nu mai vreau...sa ma iau singura in brate in fiecare noapte fiindca tu vei fi mereu prea ocupat cu altele, iin loc sa ma iubesti pe mine...






0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Copyright © Poate vreau, poate nu. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver