joi, 19 august 2010

Moooviiiees

Fac o lista cu care vreau sa va surprind( yeah, sure!!) dar pana atunci, sa va tin la curent cu ce am mai vazut, si mi-a placut, sau nu....
Trailere, descriere cu parere personala :D


Vazut aseara, Prince of Persia.

Jiiiiz, tipul este absolut gorgeous!! Deci pleease, si daca nu iti place genul filmului si esti fata, e un MUST See pentru minunatia de actor, care se numeste 

Jake Gyllenhaal. Cel putin in filmul asta e demential. Sands of time, nu l-am jucat, dar am jucat forgotten sand, trebuie sa spun ca mi-a placut mai mult filmul decat jocul. Si povestea de dragoste este frumoasa, si linia filmului, si cum este facut.(Am lucrat in domeniu, ma decurc, relativ in analiza cat de cat un film) Nu are greseli si ...cred ca regizorul a facut o treaba foarte buna. 

Ca sa scurtez, si sa o citez pe maicamea, "Este ca o poveste" cu printi, printese, si tacam intreg.

The last Airbender.

Cei care stiu desenul, au fost dezamagiti, cel putin din interviurile care le-am citit eu.
Mie mi-a placut. Imi place foarte mult cam tot ce tine de fantezie, si s-a descurcat bine, parerea mea, si la efecte speciale, si la poveste, si la cum a fost facut, te lasa relativ cu ochii in soare, asteptand cu nerabdare sa vezi cum va fi urmatorul. Felicitari pustiului care a jucat, mi s-a parut impresionant. Noah Ringer, la 12 ani, care ii are, mi s-a parut exceptional cum i se citeau sentimentele pe fata si cat de bine a jucat, so congratz..
Ce imi pare rau, este faptul ca l-am vazut 3D. nu, nu este un film de 3D. Nu are asa efecte incat sa te impresioneze pentru 3 dimensiuni. Dar merita sa il vezi la cinema in 2D.

The awakings

Un film vechi, cu actori buni. M-a facut sa plang, fara sa fie vorba despre o poveste de dragoste interminabila, sau dramatica. Este vorba despre oameni; un film inspirat dupa situatii reale de acum ceva ani. nu vreau sa ii fac nici o descriere, nu vreau sa dau nici un detaliu. este doar breathtaking.O ectie de viata, care chiar ne face sa vrem sa traim fiecare zi din viata noastra.

Momentan doar 3, ca va invatati...voi reveni...




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Copyright © Poate vreau, poate nu. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver